У цьому модулі я:
- обговорила разом з колегами створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- створила інструменти для підсумкового оцінювання;
- створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
В звичайному класі, завжди присутні учні із різноманітними навчальними особливостями і потребами – це особливий виклик для вчителів.
Важливим є те, що коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, то в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок. Тому вчитель повинен вдало організувати роботу учнів.
Успіхів у впровадженні проекту
ОтветитьУдалитьДякую!
Удалить