пятница, 18 апреля 2014 г.

Модуль 7. Рефлексія

Виконуючи завдання цього модуля, разом з учасниками ми обговорили ідеї про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів.

Також створила приклад учнівської презентації, учнівської публікації, блоґу. Адже створення такої учнівської роботи допоможе мені визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання.

Було з'ясовано, що навчання, побудоване на проектному підході, допомагає враховувати індивідуальні навчальні потреби учнів та їх інтереси. Проекти вимагають від учнів вибору змісту, процесу дослідження та оформлення результатів. Вони також допомагають учням вивчити тему більш глибоко, застосувати нові навички, зокрема навички критичного мислення, вдосконалити вже отримані навички, створити нові продукти та презентувати їх так, щоб проявити себе й отримати визнання однолітків. У проектах від учнів вимагається приймати
рішення, співпрацювати в команді, проявляти ініціативу, публічно виступати.


“Треба самому багато знати, щоб навчати інших”
В.Короленко


Комментариев нет:

Отправить комментарий

"Міс освітянка 2017"

21 березня 2017 пройшов конкурс молодих педагогів Петрівського району "Міс освітянка та Містер освітянин 2017" Я здобула п...