суббота, 26 апреля 2014 г.

Модуль 11. Рефлексія

Ну ось... Вже і закінчився наш тренінг! 
Сьогодні ми завершили роботу над своїми проектами!


Оголошую подяку нашим тренерам за поради, допомогу і взагалі за тренінг!

Цей тренінг дав мені надзвичайний багаж знань, я відкрила для себе багато нового... Все, про що я дізналася, надзвичайно допоможе мені в моїй професійній роботі!

Метод проектів - це гарна форма роботи з учнями, яка допоможе зацікавити учнів у якісному навчанні, підвищити якість знань учнів!!!


"Знання - зовсім не пасивний відвідувач, який самостійно прийде до нас незалежно від бажання, його потрібно шукати перед тим, як воно буде нам належати. Це результат величезної праці і тому - величезної жертви"
Г. Бокль




Комментариев нет:

Отправить комментарий

"Міс освітянка 2017"

21 березня 2017 пройшов конкурс молодих педагогів Петрівського району "Міс освітянка та Містер освітянин 2017" Я здобула п...