четверг, 24 апреля 2014 г.

Модуль 10. Рефлексія

В цьому модулі я відкрила для себе дещо нове поняття... Поняття "фасилітатор"... Я з'ясувала:

Фасилітатор - це людина, головне завдання якої донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотного пошуку знань.

Моя роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів:
  • відслідковувати процес виконання проекту за допомогою електронних таблиць чи форм, спілкування з батьками, контрольного списку; 
  • надавати приклади виконання завдань; 
  • використовувати різноманітні Інтернет-ресурси.

Після завершння вивчення даного модуля, я зробила такі висновки:
  • уміння розумно поставити запитання – основа якісного навчання; 
  • поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів є дуже важливими при створенні навчального процесу, який будується на навчальних потребах учнів; 
  • деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою і забезпечують успіх навчання.


Ми навчаємося не для школи, а для життя.
                                                Сенека Молодший     

Комментариев нет:

Отправить комментарий

"Міс освітянка 2017"

21 березня 2017 пройшов конкурс молодих педагогів Петрівського району "Міс освітянка та Містер освітянин 2017" Я здобула п...